אביאור דודי שמש וחשמל
טכנאי דודי שמש בעתלית

דוד השמש סתום מאבנית, נוזל או שפשוט לא מחמם את המים בחודשי הקיץ? – אין מה להיכנס לפאניקה, הצוות המקצועי של אביאור דודי שמש נמצא כאן בשבילך!

הצוות המקצועי של אביאור דודי שמש וחשמל מעניק שירות אישי, מקצועי ומהיר למערכות סולאריות (דודי שמש, קולטים, דודי חשמל וכדומה) כבר יותר מ – 20 שנה לתושבי עתלית והסביבה הקרובה. כתוצאה מהתמחות של שנים בתחום, אביאור הוא משווק ומתקין מורשה של מיטב היצרנים הישראלים ביניהם ניתן למצוא את כרומגן, אמקור, אמישראגז, נימרוד, ירדן, טל סחר, אור הטבע ועוד.

אם יש לך בעיה כלשהי בדוד השמש או בדוד החשמל, אנו בטוחים שנוכל להעניק לך פתרון מקצועי, יעיל ובמחיר הוגן. כל השירותים והמוצרים מסופקים עם אחריות מלאה על העבודה/החלקים כך שנוכל להבטיח לך שקט נפשי לשנים רבות.

לקבלת שירותי תיקון, התקנה או החלפה של דודי שמש בעתלית, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3910267 ונשמח לעמוד לרשותך.

אביאור טכנאי דודי שמש בעתלית עם המלצות בשטח!

הצוות המקצועי של אביאור דודי שמש מעניק מגוון רחב של שירותים מקצועיים בתחום דודי השמש והחשמל (התקנה, תיקון, החלפה או שדרוג) לתושבי עתלית והסביבה כבר יותר מ -20 שנה.

תיקון דודי שמש בעתלית

התקנת דודי שמש בעתלית

החלפת דודי שמש בעתלית

תיקון קולטים בעתלית

התקנת קולטים בעתלית

ניקוי קולטים בעתלית

המלצות, חוות דעת ועדויות של לקוחות עבר

הזמנתי את אביאור דודי שמש לצורך החלפה של דוד שמש ישן בחדש עם אחריות מלאה. לאחר בדיקה ראשונית במקום, אביאור המליץ לי ביושרה לתקן את הדוד הקיים בעלות נמוכה, תודה על שירות אמין, מקצועי ומהיר, מומלץ בחום!

לשיחה מיידית עם טכנאי דודי שמש בעתלית, ניתן ליצור קשר ב – 072-3910267 ונשמח לעמוד לרשותך!